Tema: Re: motociklo pirkimas
Autorius: 911
Data: 2014-04-01 12:07:34
streetas isvis be paskirties mocas kaip ir ciopas ;)
jei jau taip tai miestui supermoto, uzmiesciui kruizeris, o bekelei kroselka
 ;))

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:lhcr1m$d6f$1@trimpas.omnitel.net...
Kazkaip idomiai nori. Visko ir gerai nebuna. BMW neimciau del to, kad ju ne tiek ir daug, lyginant su japoniskais, bus problemu su dalim (jei perki naudota ir ne pati naujausia). Nors aisku, jei pinigai nera didele kliutis, tada OK.

Miestui reikia streeto.
Uzmiesciui - cioperio, streeto, sport touring (butinai su fairing'u)
Bekelems - krosinio arba enduro su atitinkamom padangom, kurios ant asfalto sucks lyginant su normaliom.

Pirmiem dviem variantam tinka belenkas is pirmu dvieju variantu, svarbu, kad sedesena butu tiesi ar bent jau pusiau tiesi ir butu fairingas (nuo vejo uzmiestyje).

Sportiniai turbut nedomins, nes ten reikia pastoviai spaust gaza ant viso arba vaziuot ant vienkes, kad nespaustu kiausu, o sustojus prie sviesoforo - butinai issitiesti ir nuimti rankas nuo vairo, kad jos pailsetu kartu su nugara. Dar reikia nepamirsti vaziuojant pasideti kaire ranka ant liemens, kad pravedinti pazasti, nes ilgiau pavaziavus pasidaro nepatogu. :-)))