Tema: Re: motociklo pirkimas
Autorius: Rrr
Data: 2014-04-07 19:36:51
Ne, tiesiog neuzdirbu tiek, kad ipirkciau nauja, o tie, kur parvaryti - dauguma, kaip tu sakai - dapisti ir, mano manymu, neverti prasomu pinigu. Todel vazineju kaip visi tie, turintys pinigu ir su nedapsitais, tik be ABS ir ipurskimo, taip sutaupydamas kokiu 15k LT ir neprarasdamas jokio malonumo. O kur dar dalis malonumo, ji perrinkti, isvalyti, atnaujinti dalis, sureguliuoti, igyti patirties, galu gale - paeksperimentuoti. :-)

O jums, palinkeciau sekmes servisuose, ypac sinchronizuojant, montuojant ratus, laukiant eilese ir zinoma, viska mokant tik is teorines puses. :-)