Tema: Re: motociklo pirkimas
Autorius: Egis
Data: 2014-04-03 19:56:58
nu uzmuskit mane, bet nesuprantu as tokiu zmoniu... katik buvo aiskiai
isaiskinta, koks motociklas kam skirtas, bet tai ne, vistiek savo
dainele: vaziavau UZMIESTYJE su STRYTU, tai nelabai patogu :))))))) o
pats pavadinimas STRYTAS, nieko nesako??? street - gatve. motociklas
skirtas miesto gatvems. galia kaip gero automobilio, o valdomas kaip
dviratis. todel visai nesistebiu, kad uzmiestyje SPAUDZIANT su juo
nelabai konfortabilu :))) cia tas pats kas palyginti kelione i Klaipeda
autobusu ir automobiliu Smart for two ir tada aiskinti kaip
nepatogu..... nu zodziu... susinervijau.
beje, pats pradejau nuo cioperiuko - kruizerio, dabar jau sesti metai
vairuoju sport turista. Norvegijoje teko 1500 km per dvi paras
pravaziuot, Vokietijoje 800 km, per diena... ir tik dabar subrendau
STRYTUI. tik dabar galiu ivertint jo privalumus. su malonumu mieste
vairuociau pvz. Honda CBF. bet tai kam as cia aiskinu, is tikro.....

           _
     |___/