Tema: Re: Paburkit is kristolinio rutulio
Autorius: Sail
Data: 2014-03-27 09:30:35
Nu tuo tai tikiu.

Siaip kai kuriuose karbuose tos laisvu adatos isvis su dangteliu dar buna. 
Speju ant veikiancio moco net nereguliuoja ju isvis.

"Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message 
news:lh0go6$apd$1@trimpas.omnitel.net...
> dar VFR karbų nematei, ten ir stovintį išardytą neina prieit
>
>
>
> On 2014.03.27 08:09, Sail wrote:
>> Slangeles uzmautos gerai, nera ten pro kur siurbti tikrai. Galu gale
>> nedirbtu gi ir ant laisvu, jei siurbtu pro sali.
>>
>> Dinamini sync'a gal padarysiu, reikia tik slangute nusipirkti. Bet siknoj
>> jausmas kad nepades.
>>
>> O va adatu nepasuksiu. Viena dar teoriskai galeciau, bet antra
>> neisivaizduoju kaip. Priejima is tos puses dengia isiurbimo kolektorius, 
>> o
>> per kita puse ir dar is apacios isvisi neisivaizduoju kaip prieiti.
>> Tad lieka tik karbu sync'as.
>>
>> Siaip ir anksciau panasu taip pat veikdavo, gaza atlauzus pop pop pop ir 
>> tik
>> tada traukt pradedavo.
>>
>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>> news:lguom9$ltb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Patikrink ar visur ir gerai uzmautos slangeles ar niekur neprasiurbia,
>> patikrinimui gali purkstelt to pacio carb cleanerio ant tu vietu kur 
>> itari,
>> kad gali siurbti. Pursk, kai mocas bus uzvestas ir ramiai dirbs, ziurek 
>> ar
>> kas nors keiciasi, jei ne - viskas OK. Tada synchink carbus, jei nepades 
>> ir
>> viskas sandaru, tada bandyk pasukti 1-3 kartus (po 180 laipsniu) isukti
>> (pagal laikrodzio rodykle) misinio regulaivimo varztus (paliesinti 
>> misni).
>>
>>
>> P.S. Del viso pikto, turek po ranka gesintuva. :-)
>>
>>
>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>> news:lgtr41$qam$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na va vakar viska surinkau po valymo.
>>>
>>> Rezultatas - vedasi ir dirba ant laisvu puikiai. Vienintelis likes
>>> minusas -
>>> uzlaikymas reaguojant i gazo rankena, ir, jei ja staigiai ir daug 
>>> atsuki,
>>> gali uzgesti.
>>> Reiks galvot, ar cia karbo tokia ypatybe, ar cia dar ka nors imanoma
>>> isburti. Nelabai kas ir lieka bandyti - prie kuro riebumo adatu 
>>> neprieisi,
>>> lieka tik dinamine karbu sinchronizacija.
>>>
>>> O siaip vazineti galima.
>>>
>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>> news:lgr7r4$ejv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai su tu metaliuku lankstymais ir adatiniu voztuvu sukiojimu sokau su
>>>> bugnais puse dienos. Bet galu gale radau viena padeti, kur vienas 
>>>> karbas
>>>> isvis neleidzia, kitas per nakti privarvina maza balute, taigi buvo
>>>> beveik
>>>> gerai. Pakeitus tas adatas i naujas tai isvis blogai. Seka tokia - 
>>>> randi
>>>> padeti, kur puciant ora per slangele voztuvas oro nepraleidzia. Tada
>>>> uzsuki dangteli, uzpili benzu karba, jei persipila, vel atsuki ir 
>>>> ieskai
>>>> kitos padeties. Taip n kartu kol pasiseka. Metalines voztuvo dalies
>>>> pravalymas ir praslifavimas nepadeda.
>>>>
>>>> Vakar karba pravaliau, panasu vienas zikeris vis tik buvo uzsikises, 
>>>> nors
>>>> siaip karbas pakankamai svarus. Taigi yra vilties kad bus rezultatas.
>>>>
>>>> Sekantis etapas tai vel sokiai su bugnais su kuro voztuvais, po to jau
>>>> ziuresiu sinchronizacija. Siaip sinchronizacijos varztas dar gamyklinej
>>>> padety, t.y. uzteptas dazais.
>>>>
>>>>
>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>> news:lgpio4$slb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Synchinti reikia, nes ten ta dalis kur vaiksto sukiojant gaza ir
>>>> atidarineja sklendes, pas ja yra spyruokles, praejus laikui, 
>>>> spyruoklese
>>>> susikaupia purvo, akmenuku ir t.t., del ko siek tiek pasikeicia
>>>> specifiakcijos ir pradeda nevienodai atsidarineti sklendes. Jei
>>>> sinchronizacija buvo daryta su purvinu, o dabar viska isplausi su
>>>> sepetuku, gausis, kad siek tiek viskas vel pasikeis, todel turi
>>>> sinchronizuoti is naujo. Beja, ar esi tikras, kad tas kas 
>>>> sinchrionizavo,
>>>> padare tai idealiai? Ten gi tik du varztelius pasukiot nuemus karba, 
>>>> tai
>>>> geriau nerizikuot ir padaryt is karto, nes po to reiks zaist su 
>>>> slangelem
>>>> ir tepalu ar ieskotis/pirkt spec prietaisa. :-))
>>>>
>>>> Tas sh kur fotkej, tai vadinasi "kuro įsiurbimo adatinis vožtuvas"
>>>> (google
>>>> translate), ji prideda todel, kad jo virsutine dalis (ta kur tamsesne)
>>>> nusidevi/nusidauzo ir pradeda leist benza. Beja, juos isiminet reik
>>>> atsargiai, nelupt, tie metaliukai ANT KURIU JIS KABINASI (pludes pusej)
>>>> lankstosi ir taip reguliuojasi pludes aukstis.
>>>>
>>>> Norint viska idealiai padaryt, reiktu ir pludziu auksti sureguliuot, 
>>>> bet
>>>> jei neperpilinejo anksciau ir nesulankstei nieko, tai turetu but viskas
>>>> ok, gali palikt kaip yra. O siaip, pludziu auksti gali suzinot pagal
>>>> karbo/moco pavadinima google. Pasidaryt gali su liniuote. Reguliuojasi
>>>> lankstant metaliuka pludes pusej ant kurio jis ir kabinasi.
>>>> https://www.google.lt/#q=carb+float+height
>>>>
>>>> *** Beja, patarimas, kai kazka reguliuoji, uzsirasyk/pasimatuok kiek
>>>> buvo.
>>>> :-)
>>>>
>>>>
>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>> news:lgpe6r$ocu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Dekui uz patarimus.
>>>>>
>>>>> Priejimas prie misinio riebumo adatos is apacios, vienam karbe dar 
>>>>> dar,
>>>>> kitame visai be sansu. Kazkada atsuktuvo galvute ir sukiodavau. Su 
>>>>> daug
>>>>> keiksmazodziu.
>>>>>
>>>>> Sinchronizacija - kodel turetu issiderinti?
>>>>>
>>>>> Siaip gerai kad paminejai, padarysiu namu darbus, perziuresiu jutuba
>>>>> apie
>>>>> sinchronizavima. Reikia lietingo savaitgalio siam darbui.
>>>>>
>>>>> Karbo remkomplekte buna tokia aliuminine tabletke, gal zinai, kam 
>>>>> jinai
>>>>> reikalinga?
>>>>>
>>>>> Tiesa, daug pisliavos idejau, kol radau karbo kuro pripylimo adatu
>>>>> padeti,
>>>>> ties kuria karbas nepersipila. Pasirodo, pasukiojus ja i apie savo 
>>>>> asi,
>>>>> imanoma pasiekti norima rezultata. Cia sneka apie sita:
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Net naujas idejus buvo blogai.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>>> news:lgpd76$nfn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Misinio varztus atsukt geriau daugiau, nei per mazai (bus kazkur ~3-7
>>>>> pasukimai (po 180 laipsniu)). Orientuotis i tai, kad kai jau bus per
>>>>> riebu,
>>>>> davus biski gazo, apsukos biski uzsilaikys ir kris leciau, kai pasieki
>>>>> sita
>>>>> riba, po biski uzsuknieji atgal, kols bus viduriukas tarp per leto
>>>>> kritimo
>>>>> ir per greito. O priejimas, tai nezinau kaip pas tave, bet jei is
>>>>> virsaus,
>>>>> tai nuemus/pakelus baka, jei is apacios, tai tada su pirstais ir TIK
>>>>> atsuktuvo galvute, nes joks atsuktuvas greiciausiai netilps. Po
>>>>> isplovimo
>>>>> ir
>>>>> t.t., jie turi sukiotis lengvai. Beja, po perrinkimo nepamirsk
>>>>> sinchronizacijos, nes dirbs blogai. Gali sinchronizuoti be jokio
>>>>> prietaiso,
>>>>> kol busi isemes karbus (kad ir su pora identisko diametro adatu ar
>>>>> kazkuom
>>>>> panasaus). Sinchronizacija butinai padaryk pirma, kitaip visokie 
>>>>> misinio
>>>>> reguliavimai bus beprasmiai, nes vis tiek dirbs shudinai.
>>>>>
>>>>> Cia pvz kaip synchinti nuimtus karbus:
>>>>> https://www.google.lt/#q=carb+bench+sync
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:lgp8vi$jjr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai jau nuspresta, pradesiu nuo valymo, kai rankos prieis. Bandysiu
>>>>>> issukti
>>>>>> visus ziklerius, pramirkyti carb cleaneryje, vienzo viska kaip 
>>>>>> reikia.
>>>>>>
>>>>>> Ar tikrai jau taip gerai pries tai buvo, negaliu 100% pasakyti.
>>>>>> Gliucino
>>>>>> mocas pries tai, nuveziau pazistamam, sutvarke (sake skiles zvakes
>>>>>> korpusas), tada vaziavo daug geriau. Bet klausimas, ar iki galo 
>>>>>> gerai.
>>>>>>
>>>>>> Misinio reguliavimo varztai jau buvo issukineti kazkada. Man tik
>>>>>> klausimas,
>>>>>> kaip juos pasukti, kai karbas moce, ten prieiti reikia ginekologo
>>>>>> gabumu.
>>>>>>
>>>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>>>> news:lgp3md$ejq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie 
>>>>>> regulaivimai
>>>>>> nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti 
>>>>>> ne
>>>>>> visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas 
>>>>>> su
>>>>>> cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau)
>>>>>> ikisus
>>>>>> pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant
>>>>>> laisvu
>>>>>> apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel
>>>>>> jei
>>>>>> uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti 
>>>>>> tik
>>>>>> kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo
>>>>>> gazo,
>>>>>> jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo 
>>>>>> kada
>>>>>> prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes
>>>>>> pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir 
>>>>>> viskas
>>>>>> OK.
>>>>>> Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka 
>>>>>> (neuzstampuotas/pragreztas
>>>>>> priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus,
>>>>>> uzsirasyk
>>>>>> kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:lgokl0$154$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Na ant padsoso kuriasi gerai, tarsi nebutu jokiu problemu. Davus 
>>>>>>> gazo
>>>>>>> gesta.
>>>>>>> Pagal tavo minti, apauge butu didieji zikleriai, bet ko tai nelabai
>>>>>>> tuo
>>>>>>> tikisi, kad mazieji ok o didieji uzauge.
>>>>>>>
>>>>>>> Savaitgali pakeiciau benza ir pabanzdiau vel. Gal kiek geriau, bet 
>>>>>>> jau
>>>>>>> aisku, kad liesas misinys.
>>>>>>>
>>>>>>> Isemus oro filtra, ir uzdengiant ranka oro padavima, pradeda dirbt
>>>>>>> daug
>>>>>>> geriau, ima apsukas (bet nenumeta normaliai). Uzmetus skudura ant 
>>>>>>> oro
>>>>>>> paemimo skyliu, jau butu galima bandyti nuvaziuoti iki remonto
>>>>>>> dirbtuviu
>>>>>>> :-)
>>>>>>>
>>>>>>> Dabar matau tik du variantus - traukti karba eilini syki ir bandyti
>>>>>>> pravalyti visus ziklerius, nors jie ir svarus atrodo. Resursu matau
>>>>>>> yra,
>>>>>>> kad
>>>>>>> ir cia, karbas labai panasus
>>>>>>> http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/carburetor-cleaning-tuning-101-a-96888/
>>>>>>>
>>>>>>> Arba reguliuoti karba. Yra ten tokios laisvos eigos adatos, kuriu 
>>>>>>> deja
>>>>>>> pasukti, kai karbas istatytas i vieta, neimanoma. Vienzo teks 
>>>>>>> skaityt
>>>>>>> teorija, gal ka isgalvosiu. Matau kad kol pats visko neissiaiskinsiu
>>>>>>> iki
>>>>>>> galo, vis vien rezultato nebus.
>>>>>>>
>>>>>>> Slyksciausia, kad zikleriai skylese ir ju issukt panasu lengva 
>>>>>>> nebus,
>>>>>>> o
>>>>>>> ir
>>>>>>> sugadinti lengva.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>>>>> news:lghdtj$okg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tau reikia dvieju dalyku:
>>>>>>>
>>>>>>> 1. Carb cleanerio
>>>>>>> 2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir 
>>>>>>> apsieiti,
>>>>>>> ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio)
>>>>>>> https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch
>>>>>>>
>>>>>>> Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali
>>>>>>> paduoti
>>>>>>> reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas
>>>>>>> apsukas.
>>>>>>> Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main
>>>>>>> jet'ai
>>>>>>> (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi
>>>>>>> reikia
>>>>>>> isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge).
>>>>>>>
>>>>>>> * Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man
>>>>>>> paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-)
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:lggrt3$8n7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Kawasaki el250, dvigubas karbas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ant padsoso kuriasi ir veikia normaliai. Pradzioj dumina, uzsilus
>>>>>>>> varikliui
>>>>>>>> veikia be dumo.
>>>>>>>> Bet, atleidus padsosa arba bent kiek suktelejus gazo rankena gesta.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Karbas svarus, membranos sveikos. Pries tai vaziavo gerai, bet
>>>>>>>> pastovejo
>>>>>>>> pora metu nenaudojamas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Nebeturiu minciu, kur slieku ieskot. Bet kokios mintys apie veiksmu
>>>>>>>> seka
>>>>>>>> arba galimas priezastis butu gerai.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Vienas bet - benzas senas, stovejes kelis metus. Savaitgali 
>>>>>>>> pakeisiu
>>>>>>>> i
>>>>>>>> nauja, gal pades, gal ne.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>