Tema: Re: Paburkit is kristolinio rutulio
Autorius: Rrr
Data: 2014-03-24 17:24:52
Synchinti reikia, nes ten ta dalis kur vaiksto sukiojant gaza ir atidarineja sklendes, pas ja yra spyruokles, praejus laikui, spyruoklese susikaupia purvo, akmenuku ir t.t., del ko siek tiek pasikeicia specifiakcijos ir pradeda nevienodai atsidarineti sklendes. Jei sinchronizacija buvo daryta su purvinu, o dabar viska isplausi su sepetuku, gausis, kad siek tiek viskas vel pasikeis, todel turi sinchronizuoti is naujo. Beja, ar esi tikras, kad tas kas sinchrionizavo, padare tai idealiai? Ten gi tik du varztelius pasukiot nuemus karba, tai geriau nerizikuot ir padaryt is karto, nes po to reiks zaist su slangelem ir tepalu ar ieskotis/pirkt spec prietaisa. :-))

Tas sh kur fotkej, tai vadinasi "kuro įsiurbimo adatinis vožtuvas" (google translate), ji prideda todel, kad jo virsutine dalis (ta kur tamsesne) nusidevi/nusidauzo ir pradeda leist benza. Beja, juos isiminet reik atsargiai, nelupt, tie metaliukai ANT KURIU JIS KABINASI (pludes pusej) lankstosi ir taip reguliuojasi pludes aukstis.

Norint viska idealiai padaryt, reiktu ir pludziu auksti sureguliuot, bet jei neperpilinejo anksciau ir nesulankstei nieko, tai turetu but viskas ok, gali palikt kaip yra. O siaip, pludziu auksti gali suzinot pagal karbo/moco pavadinima google. Pasidaryt gali su liniuote. Reguliuojasi lankstant metaliuka pludes pusej ant kurio jis ir kabinasi. https://www.google.lt/#q=carb+float+height

*** Beja, patarimas, kai kazka reguliuoji, uzsirasyk/pasimatuok kiek buvo. :-)


"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:lgpe6r$ocu$1@trimpas.omnitel.net...
> Dekui uz patarimus.
> 
> Priejimas prie misinio riebumo adatos is apacios, vienam karbe dar dar, 
> kitame visai be sansu. Kazkada atsuktuvo galvute ir sukiodavau. Su daug 
> keiksmazodziu.
> 
> Sinchronizacija - kodel turetu issiderinti?
> 
> Siaip gerai kad paminejai, padarysiu namu darbus, perziuresiu jutuba apie 
> sinchronizavima. Reikia lietingo savaitgalio siam darbui.
> 
> Karbo remkomplekte buna tokia aliuminine tabletke, gal zinai, kam jinai 
> reikalinga?
> 
> Tiesa, daug pisliavos idejau, kol radau karbo kuro pripylimo adatu padeti, 
> ties kuria karbas nepersipila. Pasirodo, pasukiojus ja i apie savo asi, 
> imanoma pasiekti norima rezultata. Cia sneka apie sita:
> 
> 
> 
> Net naujas idejus buvo blogai.
> 
> 
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
> news:lgpd76$nfn$1@trimpas.omnitel.net...
> Misinio varztus atsukt geriau daugiau, nei per mazai (bus kazkur ~3-7 
> pasukimai (po 180 laipsniu)). Orientuotis i tai, kad kai jau bus per riebu, 
> davus biski gazo, apsukos biski uzsilaikys ir kris leciau, kai pasieki sita 
> riba, po biski uzsuknieji atgal, kols bus viduriukas tarp per leto kritimo 
> ir per greito. O priejimas, tai nezinau kaip pas tave, bet jei is virsaus, 
> tai nuemus/pakelus baka, jei is apacios, tai tada su pirstais ir TIK 
> atsuktuvo galvute, nes joks atsuktuvas greiciausiai netilps. Po isplovimo ir 
> t.t., jie turi sukiotis lengvai. Beja, po perrinkimo nepamirsk 
> sinchronizacijos, nes dirbs blogai. Gali sinchronizuoti be jokio prietaiso, 
> kol busi isemes karbus (kad ir su pora identisko diametro adatu ar kazkuom 
> panasaus). Sinchronizacija butinai padaryk pirma, kitaip visokie misinio 
> reguliavimai bus beprasmiai, nes vis tiek dirbs shudinai.
> 
> Cia pvz kaip synchinti nuimtus karbus:
> https://www.google.lt/#q=carb+bench+sync
> 
> 
> 
> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
> news:lgp8vi$jjr$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai jau nuspresta, pradesiu nuo valymo, kai rankos prieis. Bandysiu 
>> issukti
>> visus ziklerius, pramirkyti carb cleaneryje, vienzo viska kaip reikia.
>>
>> Ar tikrai jau taip gerai pries tai buvo, negaliu 100% pasakyti. Gliucino
>> mocas pries tai, nuveziau pazistamam, sutvarke (sake skiles zvakes
>> korpusas), tada vaziavo daug geriau. Bet klausimas, ar iki galo gerai.
>>
>> Misinio reguliavimo varztai jau buvo issukineti kazkada. Man tik 
>> klausimas,
>> kaip juos pasukti, kai karbas moce, ten prieiti reikia ginekologo gabumu.
>>
>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>> news:lgp3md$ejq$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie regulaivimai
>> nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti ne
>> visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas su
>> cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau) 
>> ikisus
>> pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant laisvu
>> apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel jei
>> uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti tik
>> kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo gazo,
>> jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo kada
>> prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes
>> pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir viskas 
>> OK.
>> Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka (neuzstampuotas/pragreztas
>> priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus, uzsirasyk
>> kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj.
>>
>>
>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>> news:lgokl0$154$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na ant padsoso kuriasi gerai, tarsi nebutu jokiu problemu. Davus gazo
>>> gesta.
>>> Pagal tavo minti, apauge butu didieji zikleriai, bet ko tai nelabai tuo
>>> tikisi, kad mazieji ok o didieji uzauge.
>>>
>>> Savaitgali pakeiciau benza ir pabanzdiau vel. Gal kiek geriau, bet jau
>>> aisku, kad liesas misinys.
>>>
>>> Isemus oro filtra, ir uzdengiant ranka oro padavima, pradeda dirbt daug
>>> geriau, ima apsukas (bet nenumeta normaliai). Uzmetus skudura ant oro
>>> paemimo skyliu, jau butu galima bandyti nuvaziuoti iki remonto dirbtuviu
>>> :-)
>>>
>>> Dabar matau tik du variantus - traukti karba eilini syki ir bandyti
>>> pravalyti visus ziklerius, nors jie ir svarus atrodo. Resursu matau yra,
>>> kad
>>> ir cia, karbas labai panasus
>>> http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/carburetor-cleaning-tuning-101-a-96888/
>>>
>>> Arba reguliuoti karba. Yra ten tokios laisvos eigos adatos, kuriu deja
>>> pasukti, kai karbas istatytas i vieta, neimanoma. Vienzo teks skaityt
>>> teorija, gal ka isgalvosiu. Matau kad kol pats visko neissiaiskinsiu iki
>>> galo, vis vien rezultato nebus.
>>>
>>> Slyksciausia, kad zikleriai skylese ir ju issukt panasu lengva nebus, o 
>>> ir
>>> sugadinti lengva.
>>>
>>>
>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>> news:lghdtj$okg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tau reikia dvieju dalyku:
>>>
>>> 1. Carb cleanerio
>>> 2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir apsieiti,
>>> ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio)
>>> https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch
>>>
>>> Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali
>>> paduoti
>>> reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas apsukas.
>>> Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main
>>> jet'ai
>>> (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi
>>> reikia
>>> isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge).
>>>
>>> * Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man
>>> paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-)
>>>
>>>
>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>> news:lggrt3$8n7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kawasaki el250, dvigubas karbas.
>>>>
>>>> Ant padsoso kuriasi ir veikia normaliai. Pradzioj dumina, uzsilus
>>>> varikliui
>>>> veikia be dumo.
>>>> Bet, atleidus padsosa arba bent kiek suktelejus gazo rankena gesta.
>>>>
>>>> Karbas svarus, membranos sveikos. Pries tai vaziavo gerai, bet pastovejo
>>>> pora metu nenaudojamas.
>>>>
>>>> Nebeturiu minciu, kur slieku ieskot. Bet kokios mintys apie veiksmu seka
>>>> arba galimas priezastis butu gerai.
>>>>
>>>>
>>>> Vienas bet - benzas senas, stovejes kelis metus. Savaitgali pakeisiu i
>>>> nauja, gal pades, gal ne.
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>> 
> 
> 
>