Tema: Re: Paburkit is kristolinio rutulio
Autorius: Sail
Data: 2014-03-26 08:12:17
Na va vakar viska surinkau po valymo.

Rezultatas - vedasi ir dirba ant laisvu puikiai. Vienintelis likes minusas -
uzlaikymas reaguojant i gazo rankena, ir, jei ja staigiai ir daug atsuki,
gali uzgesti.
Reiks galvot, ar cia karbo tokia ypatybe, ar cia dar ka nors imanoma
isburti. Nelabai kas ir lieka bandyti - prie kuro riebumo adatu neprieisi,
lieka tik dinamine karbu sinchronizacija.

O siaip vazineti galima.