Tema: Re: Paburkit is kristolinio rutulio
Autorius: Rrr
Data: 2014-03-21 15:13:23
Tau reikia dvieju dalyku:

1. Carb cleanerio
2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir apsieiti, ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio) https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch

Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali paduoti reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas apsukas. Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main jet'ai (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi reikia isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge).

* Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-)