Tema: Re: Paburkit is kristolinio rutulio
Autorius: Didzkis
Data: 2014-03-26 10:05:02
tai orą pro kažkur siurbs



On 2014.03.26 08:14, Sail wrote:
> Na va vakar viska surinkau po valymo.
>
> Rezultatas - vedasi ir dirba ant laisvu puikiai. Vienintelis likes minusas -
> uzlaikymas reaguojant i gazo rankena, ir, jei ja staigiai ir daug atsuki,
> gali uzgesti.
> Reiks galvot, ar cia karbo tokia ypatybe, ar cia dar ka nors imanoma
> isburti. Nelabai kas ir lieka bandyti - prie kuro riebumo adatu neprieisi,
> lieka tik dinamine karbu sinchronizacija.
>
> O siaip vazineti galima.
>
> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
> news:lgr7r4$ejv$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai su tu metaliuku lankstymais ir adatiniu voztuvu sukiojimu sokau su
>> bugnais puse dienos. Bet galu gale radau viena padeti, kur vienas karbas
>> isvis neleidzia, kitas per nakti privarvina maza balute, taigi buvo beveik
>> gerai. Pakeitus tas adatas i naujas tai isvis blogai. Seka tokia - randi
>> padeti, kur puciant ora per slangele voztuvas oro nepraleidzia. Tada
>> uzsuki dangteli, uzpili benzu karba, jei persipila, vel atsuki ir ieskai
>> kitos padeties. Taip n kartu kol pasiseka. Metalines voztuvo dalies
>> pravalymas ir praslifavimas nepadeda.
>>
>> Vakar karba pravaliau, panasu vienas zikeris vis tik buvo uzsikises, nors
>> siaip karbas pakankamai svarus. Taigi yra vilties kad bus rezultatas.
>>
>> Sekantis etapas tai vel sokiai su bugnais su kuro voztuvais, po to jau
>> ziuresiu sinchronizacija. Siaip sinchronizacijos varztas dar gamyklinej
>> padety, t.y. uzteptas dazais.
>>
>>
>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>> news:lgpio4$slb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Synchinti reikia, nes ten ta dalis kur vaiksto sukiojant gaza ir
>> atidarineja sklendes, pas ja yra spyruokles, praejus laikui, spyruoklese
>> susikaupia purvo, akmenuku ir t.t., del ko siek tiek pasikeicia
>> specifiakcijos ir pradeda nevienodai atsidarineti sklendes. Jei
>> sinchronizacija buvo daryta su purvinu, o dabar viska isplausi su
>> sepetuku, gausis, kad siek tiek viskas vel pasikeis, todel turi
>> sinchronizuoti is naujo. Beja, ar esi tikras, kad tas kas sinchrionizavo,
>> padare tai idealiai? Ten gi tik du varztelius pasukiot nuemus karba, tai
>> geriau nerizikuot ir padaryt is karto, nes po to reiks zaist su slangelem
>> ir tepalu ar ieskotis/pirkt spec prietaisa. :-))
>>
>> Tas sh kur fotkej, tai vadinasi "kuro įsiurbimo adatinis vožtuvas" (google
>> translate), ji prideda todel, kad jo virsutine dalis (ta kur tamsesne)
>> nusidevi/nusidauzo ir pradeda leist benza. Beja, juos isiminet reik
>> atsargiai, nelupt, tie metaliukai ANT KURIU JIS KABINASI (pludes pusej)
>> lankstosi ir taip reguliuojasi pludes aukstis.
>>
>> Norint viska idealiai padaryt, reiktu ir pludziu auksti sureguliuot, bet
>> jei neperpilinejo anksciau ir nesulankstei nieko, tai turetu but viskas
>> ok, gali palikt kaip yra. O siaip, pludziu auksti gali suzinot pagal
>> karbo/moco pavadinima google. Pasidaryt gali su liniuote. Reguliuojasi
>> lankstant metaliuka pludes pusej ant kurio jis ir kabinasi.
>> https://www.google.lt/#q=carb+float+height
>>
>> *** Beja, patarimas, kai kazka reguliuoji, uzsirasyk/pasimatuok kiek buvo.
>> :-)
>>
>>
>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>> news:lgpe6r$ocu$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Dekui uz patarimus.
>>>
>>> Priejimas prie misinio riebumo adatos is apacios, vienam karbe dar dar,
>>> kitame visai be sansu. Kazkada atsuktuvo galvute ir sukiodavau. Su daug
>>> keiksmazodziu.
>>>
>>> Sinchronizacija - kodel turetu issiderinti?
>>>
>>> Siaip gerai kad paminejai, padarysiu namu darbus, perziuresiu jutuba apie
>>> sinchronizavima. Reikia lietingo savaitgalio siam darbui.
>>>
>>> Karbo remkomplekte buna tokia aliuminine tabletke, gal zinai, kam jinai
>>> reikalinga?
>>>
>>> Tiesa, daug pisliavos idejau, kol radau karbo kuro pripylimo adatu
>>> padeti,
>>> ties kuria karbas nepersipila. Pasirodo, pasukiojus ja i apie savo asi,
>>> imanoma pasiekti norima rezultata. Cia sneka apie sita:
>>>
>>>
>>>
>>> Net naujas idejus buvo blogai.
>>>
>>>
>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>> news:lgpd76$nfn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Misinio varztus atsukt geriau daugiau, nei per mazai (bus kazkur ~3-7
>>> pasukimai (po 180 laipsniu)). Orientuotis i tai, kad kai jau bus per
>>> riebu,
>>> davus biski gazo, apsukos biski uzsilaikys ir kris leciau, kai pasieki
>>> sita
>>> riba, po biski uzsuknieji atgal, kols bus viduriukas tarp per leto
>>> kritimo
>>> ir per greito. O priejimas, tai nezinau kaip pas tave, bet jei is
>>> virsaus,
>>> tai nuemus/pakelus baka, jei is apacios, tai tada su pirstais ir TIK
>>> atsuktuvo galvute, nes joks atsuktuvas greiciausiai netilps. Po isplovimo
>>> ir
>>> t.t., jie turi sukiotis lengvai. Beja, po perrinkimo nepamirsk
>>> sinchronizacijos, nes dirbs blogai. Gali sinchronizuoti be jokio
>>> prietaiso,
>>> kol busi isemes karbus (kad ir su pora identisko diametro adatu ar
>>> kazkuom
>>> panasaus). Sinchronizacija butinai padaryk pirma, kitaip visokie misinio
>>> reguliavimai bus beprasmiai, nes vis tiek dirbs shudinai.
>>>
>>> Cia pvz kaip synchinti nuimtus karbus:
>>> https://www.google.lt/#q=carb+bench+sync
>>>
>>>
>>>
>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>> news:lgp8vi$jjr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai jau nuspresta, pradesiu nuo valymo, kai rankos prieis. Bandysiu
>>>> issukti
>>>> visus ziklerius, pramirkyti carb cleaneryje, vienzo viska kaip reikia.
>>>>
>>>> Ar tikrai jau taip gerai pries tai buvo, negaliu 100% pasakyti. Gliucino
>>>> mocas pries tai, nuveziau pazistamam, sutvarke (sake skiles zvakes
>>>> korpusas), tada vaziavo daug geriau. Bet klausimas, ar iki galo gerai.
>>>>
>>>> Misinio reguliavimo varztai jau buvo issukineti kazkada. Man tik
>>>> klausimas,
>>>> kaip juos pasukti, kai karbas moce, ten prieiti reikia ginekologo
>>>> gabumu.
>>>>
>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>> news:lgp3md$ejq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie regulaivimai
>>>> nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti ne
>>>> visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas su
>>>> cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau)
>>>> ikisus
>>>> pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant
>>>> laisvu
>>>> apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel jei
>>>> uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti tik
>>>> kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo
>>>> gazo,
>>>> jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo kada
>>>> prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes
>>>> pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir viskas
>>>> OK.
>>>> Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka (neuzstampuotas/pragreztas
>>>> priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus, uzsirasyk
>>>> kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj.
>>>>
>>>>
>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>> news:lgokl0$154$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Na ant padsoso kuriasi gerai, tarsi nebutu jokiu problemu. Davus gazo
>>>>> gesta.
>>>>> Pagal tavo minti, apauge butu didieji zikleriai, bet ko tai nelabai tuo
>>>>> tikisi, kad mazieji ok o didieji uzauge.
>>>>>
>>>>> Savaitgali pakeiciau benza ir pabanzdiau vel. Gal kiek geriau, bet jau
>>>>> aisku, kad liesas misinys.
>>>>>
>>>>> Isemus oro filtra, ir uzdengiant ranka oro padavima, pradeda dirbt daug
>>>>> geriau, ima apsukas (bet nenumeta normaliai). Uzmetus skudura ant oro
>>>>> paemimo skyliu, jau butu galima bandyti nuvaziuoti iki remonto
>>>>> dirbtuviu
>>>>> :-)
>>>>>
>>>>> Dabar matau tik du variantus - traukti karba eilini syki ir bandyti
>>>>> pravalyti visus ziklerius, nors jie ir svarus atrodo. Resursu matau
>>>>> yra,
>>>>> kad
>>>>> ir cia, karbas labai panasus
>>>>> http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/carburetor-cleaning-tuning-101-a-96888/
>>>>>
>>>>> Arba reguliuoti karba. Yra ten tokios laisvos eigos adatos, kuriu deja
>>>>> pasukti, kai karbas istatytas i vieta, neimanoma. Vienzo teks skaityt
>>>>> teorija, gal ka isgalvosiu. Matau kad kol pats visko neissiaiskinsiu
>>>>> iki
>>>>> galo, vis vien rezultato nebus.
>>>>>
>>>>> Slyksciausia, kad zikleriai skylese ir ju issukt panasu lengva nebus, o
>>>>> ir
>>>>> sugadinti lengva.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>>> news:lghdtj$okg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tau reikia dvieju dalyku:
>>>>>
>>>>> 1. Carb cleanerio
>>>>> 2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir apsieiti,
>>>>> ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio)
>>>>> https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch
>>>>>
>>>>> Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali
>>>>> paduoti
>>>>> reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas apsukas.
>>>>> Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main
>>>>> jet'ai
>>>>> (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi
>>>>> reikia
>>>>> isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge).
>>>>>
>>>>> * Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man
>>>>> paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-)
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:lggrt3$8n7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Kawasaki el250, dvigubas karbas.
>>>>>>
>>>>>> Ant padsoso kuriasi ir veikia normaliai. Pradzioj dumina, uzsilus
>>>>>> varikliui
>>>>>> veikia be dumo.
>>>>>> Bet, atleidus padsosa arba bent kiek suktelejus gazo rankena gesta.
>>>>>>
>>>>>> Karbas svarus, membranos sveikos. Pries tai vaziavo gerai, bet
>>>>>> pastovejo
>>>>>> pora metu nenaudojamas.
>>>>>>
>>>>>> Nebeturiu minciu, kur slieku ieskot. Bet kokios mintys apie veiksmu
>>>>>> seka
>>>>>> arba galimas priezastis butu gerai.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Vienas bet - benzas senas, stovejes kelis metus. Savaitgali pakeisiu i
>>>>>> nauja, gal pades, gal ne.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>