Tema: Re: Paburkit is kristolinio rutulio
Autorius: Rrr
Data: 2014-03-24 13:07:57
Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie regulaivimai nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti ne visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas su cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau) ikisus pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant laisvu apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel jei uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti tik kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo gazo, jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo kada prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir viskas OK. Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka (neuzstampuotas/pragreztas priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus, uzsirasyk kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj.


"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:lgokl0$154$1@trimpas.omnitel.net...
> Na ant padsoso kuriasi gerai, tarsi nebutu jokiu problemu. Davus gazo gesta. 
> Pagal tavo minti, apauge butu didieji zikleriai, bet ko tai nelabai tuo 
> tikisi, kad mazieji ok o didieji uzauge.
> 
> Savaitgali pakeiciau benza ir pabanzdiau vel. Gal kiek geriau, bet jau 
> aisku, kad liesas misinys.
> 
> Isemus oro filtra, ir uzdengiant ranka oro padavima, pradeda dirbt daug 
> geriau, ima apsukas (bet nenumeta normaliai). Uzmetus skudura ant oro 
> paemimo skyliu, jau butu galima bandyti nuvaziuoti iki remonto dirbtuviu :-)
> 
> Dabar matau tik du variantus - traukti karba eilini syki ir bandyti 
> pravalyti visus ziklerius, nors jie ir svarus atrodo. Resursu matau yra, kad 
> ir cia, karbas labai panasus 
> http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/carburetor-cleaning-tuning-101-a-96888/
> 
> Arba reguliuoti karba. Yra ten tokios laisvos eigos adatos, kuriu deja 
> pasukti, kai karbas istatytas i vieta, neimanoma. Vienzo teks skaityt 
> teorija, gal ka isgalvosiu. Matau kad kol pats visko neissiaiskinsiu iki 
> galo, vis vien rezultato nebus.
> 
> Slyksciausia, kad zikleriai skylese ir ju issukt panasu lengva nebus, o ir 
> sugadinti lengva.
> 
> 
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
> news:lghdtj$okg$1@trimpas.omnitel.net...
> Tau reikia dvieju dalyku:
> 
> 1. Carb cleanerio
> 2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir apsieiti, 
> ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio) 
> https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch
> 
> Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali paduoti 
> reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas apsukas. 
> Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main jet'ai 
> (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi reikia 
> isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge).
> 
> * Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man 
> paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-)
> 
> 
> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
> news:lggrt3$8n7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kawasaki el250, dvigubas karbas.
>>
>> Ant padsoso kuriasi ir veikia normaliai. Pradzioj dumina, uzsilus 
>> varikliui
>> veikia be dumo.
>> Bet, atleidus padsosa arba bent kiek suktelejus gazo rankena gesta.
>>
>> Karbas svarus, membranos sveikos. Pries tai vaziavo gerai, bet pastovejo
>> pora metu nenaudojamas.
>>
>> Nebeturiu minciu, kur slieku ieskot. Bet kokios mintys apie veiksmu seka
>> arba galimas priezastis butu gerai.
>>
>>
>> Vienas bet - benzas senas, stovejes kelis metus. Savaitgali pakeisiu i
>> nauja, gal pades, gal ne.
>>
>> 
> 
>