Tema: Re: Paburkit is kristolinio rutulio
Autorius: Sail
Data: 2014-03-24 14:38:10
Tai jau nuspresta, pradesiu nuo valymo, kai rankos prieis. Bandysiu issukti
visus ziklerius, pramirkyti carb cleaneryje, vienzo viska kaip reikia.

Ar tikrai jau taip gerai pries tai buvo, negaliu 100% pasakyti. Gliucino
mocas pries tai, nuveziau pazistamam, sutvarke (sake skiles zvakes
korpusas), tada vaziavo daug geriau. Bet klausimas, ar iki galo gerai.

Misinio reguliavimo varztai jau buvo issukineti kazkada. Man tik klausimas,
kaip juos pasukti, kai karbas moce, ten prieiti reikia ginekologo gabumu.

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie regulaivimai
nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti ne
visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas su
cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau) ikisus
pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant laisvu
apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel jei
uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti tik
kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo gazo,
jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo kada
prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes
pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir viskas OK.
Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka (neuzstampuotas/pragreztas
priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus, uzsirasyk
kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj.