Tema: Re: Paburkit is kristolinio rutulio
Autorius: Sail
Data: 2014-03-27 08:07:37
Slangeles uzmautos gerai, nera ten pro kur siurbti tikrai. Galu gale
nedirbtu gi ir ant laisvu, jei siurbtu pro sali.

Dinamini sync'a gal padarysiu, reikia tik slangute nusipirkti. Bet siknoj
jausmas kad nepades.

O va adatu nepasuksiu. Viena dar teoriskai galeciau, bet antra
neisivaizduoju kaip. Priejima is tos puses dengia isiurbimo kolektorius, o
per kita puse ir dar is apacios isvisi neisivaizduoju kaip prieiti.
Tad lieka tik karbu sync'as.

Siaip ir anksciau panasu taip pat veikdavo, gaza atlauzus pop pop pop ir tik
tada traukt pradedavo.

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
Patikrink ar visur ir gerai uzmautos slangeles ar niekur neprasiurbia,
patikrinimui gali purkstelt to pacio carb cleanerio ant tu vietu kur itari,
kad gali siurbti. Pursk, kai mocas bus uzvestas ir ramiai dirbs, ziurek ar
kas nors keiciasi, jei ne - viskas OK. Tada synchink carbus, jei nepades ir
viskas sandaru, tada bandyk pasukti 1-3 kartus (po 180 laipsniu) isukti
(pagal laikrodzio rodykle) misinio regulaivimo varztus (paliesinti misni).

P.S. Del viso pikto, turek po ranka gesintuva. :-)

"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
> Na va vakar viska surinkau po valymo.
>
> Rezultatas - vedasi ir dirba ant laisvu puikiai. Vienintelis likes
> minusas -
> uzlaikymas reaguojant i gazo rankena, ir, jei ja staigiai ir daug atsuki,
> gali uzgesti.
> Reiks galvot, ar cia karbo tokia ypatybe, ar cia dar ka nors imanoma
> isburti. Nelabai kas ir lieka bandyti - prie kuro riebumo adatu neprieisi,
> lieka tik dinamine karbu sinchronizacija.
>
> O siaip vazineti galima.
>
> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message

>>> ir