Tema: Re: Įvykiai su moto iš RU
Autorius: Korke
Data: 2012-08-20 12:22:15
Didzki, nesiparink, parodei link'a, kam reikejo tas suprato, kas
nesuprato kaip, kad ponas gopenzo, tai ir nesupras. As ir per pereja
eidamas ziuriu pastoviai i abi puses (net jei sustojo gruzovikas ar
priejes iki jo krasto paziuriu ar ji kas nelenkia netycia iskisdamas
makaule). Aisku gal kam juokinga atrodo, bet geriau tegu jiems tas
juokas tik lieka juoku, o ne skausminga pamoka.
Turiu pora draugeliu besinaudojanciu sukiu "cia gi ble pereja, ir eina
tiesiai nors matau, kad masina per 10m atvaziuoja, o uz jos tuscia", na
sustojo takart".
Cia jau nuo zmogaus prigimties ir proto kiekio priklauso, tiek
vairuojant TP tiek bunant pesciojo vaidmenyje. Yra cia besirenkanciu
varianta "Jam ant antkapio parase - jis buvo teisus/buvo jo pirmumas",
as renkuosi kita.