Tema: Re: Įvykiai su moto iš RU
Autorius: ezhiukas
Data: 2012-08-17 10:03:54
nu xz, siaip jei jau prie pesciuju perejos masina stabdo, tai reikia
stabdyti, o ne pisti gazo ir bandyti aplenkti kita juosta. O po to teisintis
kad nemaciau, masina (autobusas, trulikas ar dar kas nors) uzstojo. Didzioji
dalis pesciuju taip ir numusama - vieni stabdo, o kiti mazdaug ko cia tas
lochas stabdo, tuoj as ji aplenksiu ir rezultate bum. Suzalosi zmogu
pesciuju perejoj, sedesi kaip didelis, jokie pasiteisinimai nepades.