Tema: Re: Įvykiai su moto iš RU
Autorius: ezhiukas
Data: 2012-08-17 12:34:28
siaip net jei ir nera perejos, o kazkas pristabde, nereikia skubet lenkt, o
pristabdyt ir pabandyt suprast kodel pristabde. Nes priezasciu gali buti
ivairiu - ar kokia kliutis, ar sugalvojo pasukt i kaire, apsisukt. Jei
lenksi negalvodamas anksciau ar veliau papulsi i avarija. Posukiai ne visada
veikia (arba ne visi juos parodo), kokiam suniui nepasakysi kad reikia eiti
per pesciuju pereja. Lenkti reikia tik isitikinus kad niekas tau nesukliudys
ir kad lenkiamas tikrai tave mato.