Tema: Re: Įvykiai su moto iš RU
Autorius: Didzkis
Data: 2012-08-20 08:59:05
na bet sutikit, eismo įvykio išvengimui abipusė prevencija turėtų būt.

Duotoj situacijoj saugiklis nr.1 nesuveikė - prie vairo DŽIGITAS be teisių, neregistruotu be TA
moto, nestojantis prie perėjų.
Tipo toks vienas vienintelis pasaulyje ?

Gal visgi verta pasidairyt jau einant per perėją ir išvengt vizito į ligoninę ar dar kur ?

WTF, Cmon - neįtikėtino laimingo atsitiktinumo dėka kūdikis liko gyvas.
Kaltininkas aiškus, sėdės ten kažkiek metų už grotų - nors greičiausia atsipirks lengviau.
Viena sekundė motėriškos dėmesio būtų neprivedus iki tokios situacijos.

Labai jau mėgstama atsakomybę užkraut kitiems, ir tada rėkt aš nekaltas - kalti va tie ar anie