Tema: Re: Įvykiai su moto iš RU
Autorius: wundis
Data: 2012-08-17 11:50:01
tu ka durnas? ant kiek reikia but debilu kad nepristabdyt ir nematyt pavoju
tokioj vietoj? kur tik sankryza blet, pereja, stovinti masina, gi vien
pavojai. tai ir vaziavimo tempas bei manieros (vaziavimas viduriu pro
stovincia priesais pereja masina) turi buti atitinkami. taip kad nieko
nemato ne mamyte, o tas pizdabolas su kuvalda.