Tema: Re: Įvykiai su moto iš RU
Autorius: gopenzo
Data: 2012-08-18 01:37:24
O tu per perėja eini 1cm per minute greičiu ir ištisai žvilgčioji pro sustojusio automobilio šoną?

Šiaip aš asmeniškai kai einu per perėją ir mane sustoja praleisti automobilis, tai niekad nežiūriu į tarpą tarp kelkraščio ir automobilio arba į tarpą tarp automobilių, nes naiviai tikiuosi, kad neatsiras tokių dalbajobų motociklininkų, kurie lėks tokioje situacijoje nepristabdę. Asmeniškai man, vairuojančiam automobilį, pamačius perėjos ženklą ir stovinčius automobilius, niekad nekyla noras mestis į kitą juostą, spausti akseleratoriaus ir pralėkti perėja su vėjeliu. Taip gali elgtis arba nepatyres arba visiškai atsakomybės neturintis vairuotojas, taip kad tavo svaičiojimai apie pesčiųjų kaltę yra totali chuine.

O tu per perėja eini 1 centimetro per minute greičiu?