Tema: Re: Pasirinkimas tarp 95-96 m africos
Autorius: Gedas
Data: 2010-03-22 17:04:39
Na kagi noriu pasidalinti ispudziais... :)
Pasedejau Motogamoje ant keletos mocu...
Transalpas tikrai per mazas nors is isvaizdos toks neatrode, o ypac
naujasis.
Honda XL mazas..
Senoji super tenere tip top.
Africa kaip ir tenere tip top ir ne toks jau sunkus...
Geriausiai pasirode Triumph Tiger, ten vietos keliams daugiausia ir sedesena
patogiausia...