Tema: Re: Koki enduro pasirinkti
Autorius: Ramus
Data: 2010-03-16 00:09:09
Pats esu Gedo ugio - svorio su panasiais poreikiais.  Kava 500 per mazas.
GS800 neblogas variantas, nors dumetrai sunkai tilps.  Xtrom 600 labai
normalus kainos atzvilngiu, dydziu nebus per mazas. Afrika - tautieciu
motostabas, dydis geras, funkcionalumu labiausia atitinka reikalavimus, bet
sunkiai ka LT ras neuzmusta.
Varadero ne ofroudas, tik plentinis enduro. Kelionems asfaltu varadero
idealus. Uz 8000 bus primustas is anglijos.
Aprilia uz 8000 galima rasti, bet tai tas pats plentinis italas su
italiskais kaprizais.