Tema: Re: Koki enduro pasirinkti
Autorius: DViL
Data: 2010-03-16 10:24:38
O dalniakui ar po Lt maltis?
Super Tenere arba Africa jeigu daugiau zvyro ir misko keliuku, jeigu daugiau
asfalto (i Europa keliaujant) tai reikia galingesnio ir greitesnio moco, kad
kruizinis greitis butu didesnis. Beje Afriku ir suteneriu maks greitis
mazas.

P.S.: As mano pasirinkimas - Afrika ir tik Afrika, bet as keliausiu i rytus,
kur keliai prasti labai:)