Tema: Re: Koki enduro pasirinkti
Autorius: ukw
Data: 2010-03-16 11:08:58
"DViL" <qwerty@qwert.net> wrote in message
news:hnnhgs$la3$1@trimpas.omnitel.net...
> Nipizdi:) Pas mane butent tokia nuomone kaip ir pas tave:) Tiesiog yra
> draugu, kurie pirko sport touring butent del greicio trukumo (keliaus
> autobanais). Tai nx man itikinet, kad Africa the best?
> Bloga nuotaika siandien? Prie ko cia asmeniskumai?

prie ko cia keliones autobanais, kai kalba eina apie enduro motocikla?

o ir siaip, uzuojauta tavo draugams del ju supratimo apie keliones.

tokiu atveju keliones praranda prasme. nes gaunasi tik SMAUGIMAS, nieko
nepamatant. o paskui giriantis, kad va per savaite nuvaziavau 12000 km.
dahuja pakeliavau!  o kai paklausi KA MATEI IDOMAUS, tai mekena kad nebuvo
kada kur sustoti ir kazko pamatyti.