Tema: Re: Koki enduro pasirinkti
Autorius: Velnias
Data: 2010-03-15 22:39:13
Nebus sunkus, jei i pelkes nelysi. Afriku varikliai pasak tautosakos
vaziuoja gerokai virs 100.000 km, taip kad 40.000-60.000 jei tinkamai
priziuretas dar tikrai bus gyvas mocas (cia jei kalbam apie asfaltais
vazinetus, ne po pelkes).

Tigerio nemaciau, neciupinejau ir nevaziavau tai nieko ir nezinau, nebent
kad biski egzotika ir gabaritais panasus i Afrika.