Tema: Re: Koki enduro pasirinkti
Autorius: Velnias
Data: 2010-03-15 22:58:36
Varadero labai geras kruizeris asfaltais - didelis, galingas, gera apsauga
nuo vejo, bet enduro is jo nelabai liko - lieti ratai, nebe shpikiniai, ir
priekinis R19, maziau apsaugu, daugiau plasmasiu, pakaba duobetuose
zvyrkeliuose ar miske nesusitvarko su dideliu motociklo svoriu. Be to uz
8000 Lt iseina tik patys pigiausi ir pavarge variantai.