Tema: Re: Koki enduro pasirinkti
Autorius: Velnias
Data: 2010-03-15 22:22:10
Su tokiais poreikiai, gabaritais ir biudzetu idealiausias variantas butu
Honda Africa Twin. Paieskoti teks, bet uz tiek imanoma rasti gyva. Patartina
ieskoti nuo RD07 kartos. Kazkiek info apie ja gali paskaityti cia:
http://www.juozo.puslapiai.lt/hondaxrv. Dar gali matuotis Honda Transalp ar
ne per mazas bus.
Iseitu ir Yamaha Super Tenere, bet ju nedaug like, nes gaminamos tik iki 95
buvo. Visokie Dominatoriai ir panasus 650 ccm viencilindriai su tokiais
gabaritais ir vazinejimui daugiau asfaltais nelabai tinka.