Tema: Re: xperia p
Autorius: Arj
Data: 2012-09-18 09:58:28
kai lauki, labai yra zjb su tokiu telefonu pageiminti.
su old-scholiniu telefonu tas ganetinai problematiskiau jau vien zaidimu paieskos - net ir perkant
zaidimus, didzioji dalis ju visiskas sh, atsibostantis po 5 min.

"vist"  parašė naujienų news:139d5bd3162.58635888630292327@news.omnitel.net...

Pažiūrėk koks pas mane telefonas. Nesu nei vaikas nei didysis
verslinYkas su asmeniniu vairuotoju. Tiesiog daug naudoju telefoną ir
tiek.

Čia bendradarbis šiandien davė pačiupinėti SGS2... Bet tai kai
plytaaaaaa... Įsitikinau, kad daugiau 4'' man nereik.

Paklausiau kiek laiko aparatas - sako 5 dienas. Nu mąstau neblogai.
Pasirodo 3g atjungta, duomenų sichronizavimas atjungtas, žodžiu tik
skambija interneto nenaudoja...

Pamąstymai: tai kokio b pirkti tokį aparatą??? Kad krutai atrodyti?