Tema: Re: xperia p
Autorius: padugne
Data: 2012-09-16 20:47:11
On Sun, 16 Sep 2012 20:28:30 +0300, shadow wrote:

> "vist" > wrote > Perskaičiau visa forumą apie P 4pda. Abejonės dėl
> baterijos tik sustiprėjo.
>
>     -paaiskinkit jus man nesusiprateliui: ka reikia daryt,kad tel
>     batarke
> net darbo dienos neatlaikytu?!
> Jei nuolat narsyt ar muilint,kitaip sakant istisai maigyt-tai 1 is
> 2-arba is neturejimo ka veikt,arba tai susije su darbu. Tiek vienu,tiek
> kitu atveju zymiai patogiau visa tai atlikinet kompu. Mano supratimu
> kompo funkcijos tel-extra atvejams,t.y. pasinaudot tuomet,kai skubiai
> [...]

Bent jau man tai kompo po ranka nera visa darbo diena. Yra valdiskas
kompas su ribotu internetu per kuri nei niufsu paskaitysi nei privataus
pasto.

Kas del extra atveju, tai jie irgi nutinka. Ir tada juk bjauru, kai stovi
nepazystamam mieste ir negali pasiziuret navigacijoje kur viesbutis nes
pastipo batarke. Ne?

--
kthxbai.