Tema: Re: xperia p
Autorius: padugne
Data: 2012-09-16 22:24:21
On Sun, 16 Sep 2012 21:28:38 +0300, shadow wrote:

>     sutinku,bet tai isimtinis atvejis. Kiek tokiu? -10ys,o verkianciu
>     cia
> del 'silpnos' batarkes 2 is 3,kas statistiskai paemus,gautusi 1000ciais.

Tai jei zmones verkia, tai gal anaiptol ne isimtinis atvejis? Juk jei
butu px, tai niekas nesivargintu apie tai rasyt postus.

As manau kad zmones visiskai skirtingi. Tiem kam px tie gali pirkti
visokias ten panasonic elugas. O kam ne px, tie turetu galet nusipirkt
telefona su didele batarke. Kadangi verkianciu dafiga, tai paklausa
tokiems telefonams butu. Ir px ar jiem realiai reikia ar ne.

>     na taip,beveik identiskas atvejis ir man buvo nutikes. Bet tik karta
>     per
> 2 metus ir tik todel,kad perdem pasitikedamas savo orientaciniais
> sugebejimais,slampinedamas nuolat klausiau muzikos.

Ir ka, klausytis muzikos jau nebegalima? Isvaziuot savaitgaliui is namu
ir pamirst pakroveja tai jau tipo nerealu? Kodel anksciau tai skaitesi
norma o dabar jau nebe?

Taves neuzknisa daiktas kuri vartojant amzinai reikia svarstyt ar galima
ar geriau neverta nes pasibaigs batarke? Mane tai uzknisa. As patinka
daiktai kuriuos galiu vartot tada kai man reikia ir tiek kiek man reikia.
Be jokiu ten svarstymu is serijos "ar dar paklausyt pora gabalu ar jau
reikia apseit nes po to nerasiu viesbucio".

> Blaiviai vertinant padeti,standartines batarkes pilnai pakanka.

Cia kaip ir su masinom, "blaiviai vertinant" jai uztenka kokiu 20 litru
bako. Ir svorio maziau ir vietos maziau uzima, galima padaryt didesne
bagazine. Kiba truksta degaliniu? Kiba sunku kasdien uzsipilt, gi tik 5
minutes :)
O tas vienas kartas i du metus kada baigiasi benzas nes pasiklydai ir
nedatempei iki sekancios koloneles totaliai px, juk "isskirtinis
atvejis" :)

> O jei kasdien tampytis kisenej plyta,tik del galimo extra atvejo,tai
> tada ir biotulikas praverstu,pagalve,antklode... :)

Tai tame ir kampas, kad tampytis plytos visiskai nereikia. SGS3 anaiptol
ne plyta. RAZR MAXX ar RAZR HD irgi ne plytos.

--
kthxbai.