Tema: Re: xperia p
Autorius: padugne
Data: 2012-09-16 14:33:48
On Sun, 16 Sep 2012 12:41:33 +0300, vist wrote:

> dabar yra taip: gtalk ir kiti panašūs dalykai kokia 40-80 žinučių per
> dieną. Kokie 5-10 laiškų skaitymai atsakymai. 3g ir 2g lyginau toje

Tu geriau paziurek koks tavo dienos "display on" laikas.

> pačioje vietoje. Ir to ir kito signalo stiprumas apyligis. Bet bent jau
> pas mane įjungus 3g bareika sėda akyse. Ekrano ryškumui nesu reiklus.

Tai tavo telefonas nera visiskai "naujas". Plius sedi toli grazu ne
vienoje vietoje, pora metru i sona gali dramatiskai pakeist situacija.

> Užtenka kad įskaitoma, o jei ant saulės nesimato susirandu pavėsį. Dabar
> ryškumas ~ 60%.
> Perskaičiau visa forumą apie P 4pda. Abejonės dėl baterijos tik
> sustiprėjo.

Na, batarke gi ne paslaptis - 1300mah. Atitinkamas ir laikymas. Plius
displejus pas Xperia P leidzia arba daug sutaupyt arba daug prarast.

T.y. prie vienodo ryskumo jis zymiai taupesnis nei visi kiti LCD. Bet tuo
paciu leidzia uzsukt ryskuma iki beveik 1000nit, kas yra 2x ryskiau uz
iphone4s ir 3x ryskiau uz visokius SGS3.

T.y. jei uzlaushi ryskuma iki max tai batarke ses ant akiu ir verksi kad
nelaiko. Jei pastatysi iki panasaus lygio kaip ir tavo LG (t.y. xperia
atveju tai bus kokie 10-20%) tai bus zymiai geriau.

Zodziu sunku pasakyt, labai daug visokiu "jeigu" ir "bet".

> Pradedu suvokti, kad reikia dairytis kito varianto... Bet į ką žiūrėti?

Xzn :) As tai ziuriu i motorola razr hd, pageidautina maxx. Bet ji biski
netilps i biudzeta.

--
kthxbai.