Tema: Re: xperia p
Autorius: vist
Data: 2012-09-16 12:40:36
On Sun, 16 Sep 2012 11:17:33 +0300, padugne <padugne@home.lan> wrote:
>Esminis klausimas - kiek laiko ijungtas ekranas? Ir kokiu ryskumu?
>Nes tai yra pagrindinis energijos vartotojas.

dabar yra taip: gtalk ir kiti panašūs dalykai kokia 40-80 žinučių per
dieną. Kokie 5-10 laiškų skaitymai atsakymai. 3g ir 2g lyginau toje
pačioje vietoje. Ir to ir kito signalo stiprumas apyligis. Bet bent
jau pas mane įjungus 3g bareika sėda akyse. Ekrano ryškumui nesu
reiklus. Užtenka kad įskaitoma, o jei ant saulės nesimato susirandu
pavėsį. Dabar ryškumas ~ 60%.
Perskaičiau visa forumą apie P 4pda. Abejonės dėl baterijos tik
sustiprėjo.

Pradedu suvokti, kad reikia dairytis kito varianto... Bet į ką
žiūrėti?