Tema: Re: xperia p
Autorius: padugne
Data: 2012-09-16 11:17:33
On Sun, 16 Sep 2012 10:32:06 +0300, vist wrote:

> reikia pasikeisti savo p500. Akys krypsta į xperia p. Domina ar aktyviai
> naudojant laiko bent parą. p500 dabar su gmail paštu, gtalk, facebook,
> tweeter, 3g atjungta, wifi vakarais apie vieną valandą, vartoju tikrai
> aktyviai. Va tokia situacija ir mano p500 nuo 7 ryto iki 24 pradirba

Esminis klausimas - kiek laiko ijungtas ekranas? Ir kokiu ryskumu?
Nes tai yra pagrindinis energijos vartotojas.

Pastai, servisai etc dar pats savaime nieko nesako. Viena yra parasyt 5
gtalk zinutes per diena, ir visai kas kitka yra kalt po zinute kas 5
minutes.

Batarke belekuriuo atveju nera pati storiausia. Man pvz ji dienos
nelaikytu, bet zinau kas turi XperiaP ir su gmail, imap, ijungta 3G,
gtalk, wifi ir whatsapp istempia ~pusantros paros.

> stabiliai ir nesvarbu ar sėdi biure ar važinėji su auto. Jeigu įjungiu
> 3G telefonas patraukia maksimaliai iki 15 val.
> Kas nors gal gali pasidalinti savo patirtimi? Ypač domina telefono
> veikimas su ir be 3G.

3G pats savaime moderniuose telefonuose ne problema. Idealiom salygom 3G
standby laikas netgi geresnis nei 2G. Problema gali buti 3G tinklo
padengimas ten kur dazniausiai buni. Ko be taves niekas kitas negali
ivertint.

--
kthxbai.