Tema: Re: xperia p
Autorius: padugne
Data: 2012-09-17 00:54:09
On Mon, 17 Sep 2012 00:11:05 +0300, shadow wrote:

> "padugne" > wrote > Tai jei zmones verkia, tai gal anaiptol ne isimtinis
> atvejis? Juk jei butu px, tai niekas nesivargintu apie tai rasyt postus.
>
>     tai tame ir mesa,kad didzioji dalis rasanciu ir klausinejanciu dar
>     tik
> ruosiasi isigyti,renkasi aparata. Studijuoja parametrus ir
> isivaizduoja,kad jau dabar tai kiauras dienas tik narsys,siuntines
> meilus,skaitys newsus,ziures filmus ir vaikscios i parda su navigacija.

Tai kad sio threado pradininkas jau turi aparata, zino kam ji naudoja ir
ieskosi upgreido. T.y. ne tiek isivaizduoja kiek jau zino.

Tie kurie "dar tik ruosiasi isigyti" paprastai neziuri i batarke, perka
"pagal papus", o po to keiksnoja. Ipac didelis smugis buva visokiu ten ex
E52 ar bletberiu savininkams kuriem net nesove i galva pasidomet. Sekanti
telefona jau renkasi kiek atidziau. Todel ir gamintojai pamazele pradejo
reaguot, nes vis daugiau juzeriu jau nebera zali geltonsnapiai, zino kur
striuka ir kur plysta.

> Taip,pirmomis dienomis panasiai ir buna,bet greitai apsiprantama ir
> suprantama,jog tai tik papildomu funkciju turinti ta pati rysio
> priemone,kurios akumo pilnai pakanka visai dienai.
> Jei baterijos talpa butu tikrai pasaulinio lygio problema,nemanau,kad
> kazkas is gamintoju nepastatytu marketingo ant to ir jau nuo pat pradziu
> negamintu bent keliais mm storesnio tel uzpildydamas sia nisa.

Tai po truputi jau pildo. Samsungas savo SGS3 ikale normalia batarke. Na
o pradzia pradejo motorola su savo Razr MAXX. Jei ne batarke, jie tu
telefonu isvis neparduotu.

> Lygiai taip pat nemanau,jog ta pati motorola dabar atsirieks zenklia
> rinkos dali. Galbut tie,kuriems realiai tai aktualu ir dades viena kita
> proc.

Motorola turi kitu rimtu problemu, padorios batarkes tiesiog tarp kitko
pagelbes jiems visiskai nenumirt.

Man pvz razr maxx vulgaris negelbsti net batarke, nors seip buciau jau
senai nupirkes. Jei HD ar MAXX HD kada pasirodys europoje tai pirksiu
vien del batarkes, nors ekranas ir lockinti bootloaderiai man nepatinka.
Ale kad daugiau nera is ko rinktis, SGS3 skinas nepatinka dar labiau.
Pvz Sony Xperia T man netgi labai gerai patinka, bet nepirksiu vien del
batarkes.

> Tai mano nuomone,gal as ir klystu (matysim),taciau keista,kai vos ne
> 100% pazistamu (suaugusiu),besinaudojanciu ismaniaisiais batarkes dienai
> pakanka,o besiruosiantiems isigyti ir cia rasantiems tai pati
> aktualiausia problema

Tipo "dienai pakanka" tavo nuomone yra okei, pilnai tenkina? Pamirsai
pakabint vakare ant sniurko ir jau psio, pypiecas, ryte niekas nebegali
prisiskambint ir telefono zadintuvas taves jau nebepazadina?

--
kthxbai.