Tema: Re: xperia p
Autorius: padugne
Data: 2012-09-16 19:46:03
On Sun, 16 Sep 2012 15:37:00 +0300, vist wrote:

> O aš katik žiūrėjau Motorola Razr XT910. Senokas, bet kaip ir nieko.
> Tik ekranas jau didokas... Reik varyt jį gyvai pačiupinėti.

Jo esmine problema - telefonas gerokai platesnis nei galetu buti pagal
savo ekrano dydi. Kalti nesveikai platus krastai. Na ir zinoma amoled su
pentile.

Pas XT925 sita problema pataise, krastus susiaurino iki "normalaus"
dydzio.

Seip jei gali truputi pakentet, sekancia savaite pristato europine Razr M
versija. Pagal amerikietiskas kainas turetu buti nebrangi.

Ji turi toki pat 4.3" ekrana, bet pagal gabaritus praktiskai adekvati
kitiems 4" telefonams. Ir 2000mAh baterke kas yra daugiau nei zjbs.

--
kthxbai.