Tema: Re: HTC ONE S ar Sony Xperia S
Autorius: padugne
Data: 2012-07-23 22:54:26
On Mon, 23 Jul 2012 21:29:42 +0300, Algis wrote:

> Puikus palyginimas.
> Kai artimiausiai degalinė yra New Yorke, o vairuotojas su benzinine
> mašina Biržuose - anglys ir malkos valdo veinareikšmiškai.

Tik kad su MTP nera taip blogai kaip pasakoji.

> Ir be muzikos ;)

Kodel be?

> Pažiūrėk. Arba ne. Tiesiog patikėk. bet kuriuo atveju nepaskok, kad kaip
> greit jis veikia teoriškai. Mes Biržuose sėdim, ne New Yorke.

Smagumo delei reiks kada patestuot.

> Super, saldu pagalvot, kad vietoj 10 Usless Gb turėčiau net 11.

Kodel useless? Arvirksciai - vietoj 1.8Gb turesi visus 12+.

> Tai gaidys realiai. Garo mašina benzininę daro ir ant 1/4 mile ir ant
> 1000 km ir dar ralyje.

Kuom gaidys?

> Teip. USB storage atveju nereikia papildomo laido į HDMI.
> Smulkmena, bet nemaloni.

Uztat bet koks telikas rodo viska ka supranta telefono plejeris. Kuri
galima instaliuot toki koks patinka. Kai tuo tarpu pajungus per USB
daugelis net ir apynauju teliku virskina vos viena kita formata.

> Kam? pajungi prie chargerio ir įmeti telefą į porankį. Automatiškai
> įsijngia BT handsfree ir važiuoji laidmingas, pašneki telefonu, rolikais
> ant vairo scrolini per folderius greitai ir patogiai.

Tai jei pajungi prie radijos per BT tai scenarijus lygiai toks pat. Ne?

> Rimtai? Dabar tavo stilium - vat taip vat MTP dėka veikia? Nebūtų nei
> MTP nei Mass Storage neveiktų lygiai taip pat ?

MTP bent jau suteikia tokia galimybe. Kai tuo tarpu usb mass storage
rezime tokios nera net teoriskai.

Taip, be abejo.

--
kthxbai.