Tema: Re: HTC ONE S ar Sony Xperia S
Autorius: G..@work
Data: 2012-07-23 12:27:17
naudoju keleta menesiu. testinis modelis "not for sale"
labai patinka. viskas su juo gerai. (ICS)
uz3.14sa tik standartiniai pranesimai ijungiant Duomenis ir GPS,
atjungiant krovikli (tipo nepamirsk dar istraukti kroviklio is rozetes).
Korpusas geras, buvo suvarytas dar iki manes, taciau per savo naudojimo
laika nepastebejau susidevejimo. Originali plevele/ekrano apsauga irgi
gerai laiko, keli ibrezimai, bet telefonas nera saugomas.
kazkiek uznkisa galinis dangtelis- lengvai atsidaro.
fotikas kartais negraziai sufokusuoja.

G.