Tema: Re: HTC ONE S ar Sony Xperia S
Autorius: Algis
Data: 2012-07-23 13:27:54
On 2012.07.23 12:49, padugne wrote:

> Bent jau man tai ultimatyvus geris. Uzpypia killint kruva appsu vien
> todel kad reikia perkopijuot faila.

Apie kokį tu appsų killinimą šneki?
Niekad nieko nekillinau.
Jei fone, kažkokie appsai užsilenkdavo - man nuo to problemų nekilo.

> Kitas ultimatyvus geris - nereikia skaldyt flesho i giga ar du appsams
> ir likusius niolika hemarojui. Uzpypia kai dar turi 10 gigu free, o
> appsai jau skundziasi kad "ner vietos".

Xperia flashas šiaip ar taip yra suskaldytas: 2 Gb softui, kas liko -
duomenim. Nieko papildomai neis kaldyt nei jungt nereikia.

> Trecias pliusas - nereikia vartot to nesusipratimo vardu Fat32.
Kuom blogai FAT 32?

> Mobilke patogiau valdyt, didesnis ekranas nei daugumos masininiu plejeriu.

Ekrano dydis - irrelevant.
Yra knopkės ant vairo - su kuriom labai greit ir patogiai gali atsisukt
norimą gabalą ar playlistą iš viso 32 Gb Flasho.

> Su MTP ar Storage modu krovimas niekaip nesusijes, tai tiesiog loginis
> protokolas vienam is daugelio loginiu endpointu.

Nesusijęs, kraunasi kai pajungi USB'ą, nuo mode'o nepriklausomai.
Norėjau pasakyt, kai sukant filmus ar nuotraukas per HDMI - išsikrauna.
Grojant per BT - išsikrauna. O senais gerais laikais kai naudojau Mass
Storage - grojant iš telefo jis būdavo kraunamas, o ne iškraunamas.

> Tai jei naudoji padoru kreidla/handsfree, tai pakrovimas jau built in.
> Kame parkes?

Nenaudoju jokio.

> Su MTP tai velgi visiskai nesusije, pats savaime jis nei greitesnis nei
> letesnis nei USB Storage modas. Yra tik galimybe, kad levi draiveriai
> (su usb storage pradzioj irgi buvo nekitaip) beigi psichologinis
> momentas, nes usb storage daznai apsimeta kad jau nukopijavo kai realiai
> dar viskas guli kur nors keshe ir jei istrauksi kabeli sugadinsi failus.

Džiugu girdėt, kad nesisiję.
Vienok faktas tas, kad akivaizdžiai lėčiau kopinasi į/iš Xperia, nei į
Incredible S.