Tema: Re: HTC ONE S ar Sony Xperia S
Autorius: Algis
Data: 2012-07-23 11:18:28
Kur čia tas gėris?

Matau tik vieną MTP privalumą ir jis man visiškai neaktualus - telefonas
ir kompas vienu metu mato SD kortą.

O trūkumai štai tokie:
1. Per MTP reik naudot mobilkos plejerius, kas yra daug daug daug mažiau
patogu nei tiesiai per mašinos/teliko playerį.

2. Naudojant MTP telefonas išsikrauna, o ne pasikrauna.

3. Kadangi nuo filmų rodymo per HDMI telefo batarkė dvesia greitai,
tenka jungt ne tik HDMI bet ir pakrovėją. Mašinoj ta pati istorija -
ilgesnėj kelionėj vistiek jungiu pakrovėją.

4. MTP kopijavimo greitis, palyginus su Mass Storage yra visiška trauma.