Tema: Re: HTC ONE S ar Sony Xperia S
Autorius: padugne
Data: 2012-07-23 18:50:37
On Mon, 23 Jul 2012 12:27:54 +0200, Algis <algisas@gmail.com> wrote:

>Apie kokį tu appsų killinimą šneki?
>Niekad nieko nekillinau.

Telefonas killina viska kas ka nors veikia su failais tame storage.

>Jei fone, kažkokie appsai užsilenkdavo - man nuo to problemų nekilo.

Nu. Paleidi pvz navi, ismeigi i USB ir tik pist - navi neber, nes
zemelapiai staiga eme ir prapuole. Zodziu arba navi arba usb atirage,
abu iskarto - nifiga.

>Xperia flashas šiaip ar taip yra suskaldytas: 2 Gb softui, kas liko -
>duomenim. Nieko papildomai neis kaldyt nei jungt nereikia.

Tame ir levumas. Tikiuosi sekanciose versijose istaisys sia liekana
ir bus vienas partishinas viskam.

>Kuom blogai FAT 32?

Tuom kad pvz ner zurnalo? Kad ner permishinu? Kad ribotas max failo
dydis?

>Ekrano dydis - irrelevant.
>Yra knopkės ant vairo - su kuriom labai greit ir patogiai gali atsisukt
>norimą gabalą ar playlistą iš viso 32 Gb Flasho.

Tai seip ner principinis MTP trukumas. Bus irenginiu, atsiras ir
palaikymas radijose.

>Nesusijęs, kraunasi kai pajungi USB'ą, nuo mode'o nepriklausomai.
>Norėjau pasakyt, kai sukant filmus ar nuotraukas per HDMI - išsikrauna.

Bet parasei kazka visiskai kitko. Kas trukdo ta telefona masinoje
ismeigt i pakroveja?

>Grojant per BT - išsikrauna. O senais gerais laikais kai naudojau Mass
>Storage - grojant iš telefo jis būdavo kraunamas, o ne iškraunamas.

Nu tai buvo pakabintas ant pakrovejo. Kuom cia kaltas MTP?

>Nenaudoju jokio.

Tai naudok.

>Vienok faktas tas, kad akivaizdžiai lėčiau kopinasi į/iš Xperia, nei į
>Incredible S.

Ir? Gal bedos visai kitur?

--
kthxbai.