Tema: Re: HTC ONE S ar Sony Xperia S
Autorius: Algis
Data: 2012-07-23 21:29:42
On 2012.07.23 21:11, padugne wrote:

> Jo, o toks Stanley Steameris vaziavo ant angliu ar net malku. Todel visi
> benzininiai ar dyzeliniai automobiliai yra gaidziai.

Puikus palyginimas.
Kai artimiausiai degalinė yra New Yorke, o vairuotojas su benzinine
mašina Biržuose - anglys ir malkos valdo veinareikšmiškai.

> Reikia. Arba kitaip tariant, jei su usb storage gyveni be kreidlo, tai
> lygiai taip pat galesi gyvent ir mtp be kreidlo.

Ir be muzikos ;)

> Arba ne. Tam reiktu paziuret kokie to sony greiciai.

Pažiūrėk. Arba ne. Tiesiog patikėk. bet kuriuo atveju nepaskok, kad kaip
greit jis veikia teoriškai. Mes Biržuose sėdim, ne New Yorke.

> Davai pavarysiu tavo stilium: Galaxy nexus ar tarkim Xoom yra tik vienas
> partishinas. Labai patogu.

Super, saldu pagalvot, kad vietoj 10 Usless Gb turėčiau net 11.

> Per HDMI gali ir siandien. Kai per USB Storage negali nei siandien nei po
> 10 metu.

Tai gaidys realiai. Garo mašina benzininę daro ir ant 1/4 mile ir ant
1000 km ir dar ralyje.

> Galima ir i usb ismeigt kaip ir USB storage atveju.

Teip. USB storage atveju nereikia papildomo laido į HDMI.
Smulkmena, bet nemaloni.

> USB storage irgi galima (reikia?).

Kam? pajungi prie chargerio ir įmeti telefą į porankį. Automatiškai
įsijngia BT handsfree ir važiuoji laidmingas, pašneki telefonu, rolikais
ant vairo scrolini per folderius greitai ir patogiai.

> Mano atveju veikia ir viena ir kita. Vienu metu.

Rimtai? Dabar tavo stilium - vat taip vat MTP dėka veikia? Nebūtų nei
MTP nei Mass Storage neveiktų lygiai taip pat ?

> Be abejo.

Be abejo...