Tema: Re: HTC ONE S ar Sony Xperia S
Autorius: Doxlas
Data: 2012-07-23 21:52:53
Man MTP knisa protą dėl poros momentų:
1. Pajungus telefoną prie Windowsinio kompo, jo turinį matau tik fucking
exploreryje, o ne pvz total commanderyje. Kiek benustatinėju, kad man rodytu
failų detalų vaizdą - su extensionu, dydžiu, datom - visitek pradžioj rodo
ikonas failų ir folderių. Siutina nerealiai.
2. Nerodo hidden folderiu - tų kurių pravadinimas prasideda tašku. Irgi
smarkiai siutina.

Xperiai yra jau soliutionas po rooto kaip pakeist iš iš MTP į Mass Storage.