Tema: Re: HTC ONE S ar Sony Xperia S
Autorius: padugne
Data: 2012-07-23 21:11:42
On Mon, 23 Jul 2012 20:11:11 +0300, Algis wrote:

> Apibendrinimas
>
> Mass storage privalumai:
> * Mass storage palaiko visi mano devaisai.

Jo, o toks Stanley Steameris vaziavo ant angliu ar net malku. Todel visi
benzininiai ar dyzeliniai automobiliai yra gaidziai.

> * Man nereikia papildomai į telefoną papildomai kaišiot pakrovėjo, ir
> pirktis cradle.

Reikia. Arba kitaip tariant, jei su usb storage gyveni be kreidlo, tai
lygiai taip pat galesi gyvent ir mtp be kreidlo.

> * Veikia greitai.

Arba ne. Tam reiktu paziuret kokie to sony greiciai.

> * Veikia patogiai (mašinoj nuo vairo galiu keist muzikos folderius, grot
> ką noriu ir tą daryt žaibo greičiu. Lygiai ta pati istorija su teliku)
>
> MTP privalumai:
> * Galėtų būt vienas partišinas telefone, bet yra du.

Davai pavarysiu tavo stilium: Galaxy nexus ar tarkim Xoom yra tik vienas
partishinas. Labai patogu.

> * Galima įrašyt 5 Gb filmą. Po kokių 10 metų jį galės nuskaityt mano
> telikas(1).

Per HDMI gali ir siandien. Kai per USB Storage negali nei siandien nei po
10 metu.

> * Galima pajungt papildomai pakrovėją, kad bežiūrint filmą telefas
> nepadvėstų.

Galima ir i usb ismeigt kaip ir USB storage atveju.

> * Galima (reikia?) nusipirkt creidlą mašinai.

USB storage irgi galima (reikia?).

> * Veikia lėtai.
> * MTP dėka neveikia nei navigacija ir nei muzika (2).

Mano atveju veikia ir viena ir kita. Vienu metu.

> * Nesikillina bacgrounde kažkokie apssai.
>
> Išvada - MTP palyginus su Mass Storage yra geris (3).

Be abejo.

--
kthxbai.