Tema: Re: Protingas planšetės pasirinkimas
Autorius: Aladdin
Data: 2019-08-26 13:42:14
Tai va ir esmė čia, patinka ką duoda apple, nenori detaliai knistis ir varžtelį kiekvieną sukioti,
gali susitaikyti su apribojimais, gali sau Apple leisti - imi Apple ir galvos nesuki. Jei gyveni tik
su telefonu, tai skirtumo nepajausi, o va kai įrenginių asmeniškai ir šeimoje daugėja, visai patogu
darosi jaučian kad be didelių šokių su būgnais viskas veikia visumoje. Va neseniai pagaliau pradėjau
labiau airdrop'u naudotis - tarkim žiūri kažkokį filmuką per youtube, patiko, šliop meti per jį
nuorodą į ta filmuką žmonai, jai iššoka langelis, spaudžia accept ir filmukas pas ją youtube iš
karto atsidaro. Tas pats galioja ir su žiūrimais puslapiais ir t.t. Man labai džiugina ir patogu.

--
Sent from my home system