Tema: Re: Protingas planšetės pasirinkimas
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-21 01:24:29
Kadangi tu pats esi iOS ir iPAd fanas, todėl tu pastebi optimizavimo
problemas tik kai kažkoks gamintojas savo appso neoptimizavo Android
tabletams, bet priešingos situacijos tu nepastebi.

Aš kažkurį laiką po android tabletų naudojau žmonos iPad'ą, tai jomajo,
man po Androido jis tiesiog erzino ir taip pat pastoviai rasdavau appsų,
kurie Android tablete atrodo normaliai, o iOS'e tai ištemptos
telefoninių appsų versijos. T.y. ši problema veikia į abi puses.

Taip pat nepamiršk, jog iOS ir Android aplinkose kartais būna visai kiti
populiarūs appsai, o tu po iOS visada ieškai tokio pat pavadinimo appso
Androidui, o jis gali būti visai ne geriausias variantas tos užduoties
atlikimui ir egzistuoja žymiai geresnis kitas Android appsas.

Laikinas sprendimas, kol pats FB nesiteiks sukurti appso Android tabletams:

https://www.socmedsean.com/facebook-tip-changing-from-mobile-to-desktop-view-on-your-ipad-or-tablet/