Tema: Re: Protingas planšetės pasirinkimas
Autorius: Aladdin
Data: 2019-08-22 09:21:54
On 2019-08-21 19:53, Bronco wrote:

> Ir kas čia naujo ir unikalaus, jog tai būtų išimtinai Apple privalumas? Net Windows 7 tai galima
> buvo realizuoti prieš šimtą metų:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=GQ7ys1Ct3HQ
> O windows 10 tai net jokio priedo instaliuoti nereikia, viskas integruota į OS:
>
> https://www.cnet.com/how-to/windows-10-dynamic-lock-bluetooth-range/

Šiaip aš šnekėjau apie atrakinimą laikrodžiu. Ar tai veikia ir su laikrodžiais?

> Aš dabar galvoju ar įmanoma atrasti kokią nors OS, kurioje tuo nebūtų galima naudotis :) Bet kuris
> modernus browseris puikiai moka sinchronizuoti sesijas ir tabus.

Na ok, gal nevykęs pavyzdys tiems, kas nori kabinėtis. Galim paimti kokių žinučių (ar notes, ar SMS)
rašymą ir pratęsimą bet kuriam savo kitam įrenginyje, laiškų rašymą ir pratęsimą bet kur, airdrop'as
tarp visų įrenginių, užsiregistruoji savo vienu įrenginiu į apsaugotą wifi, kiti įrenginiai jau
atomatiškai prisijungia ir t.t. Ir šnekame mes per mėtymasį pirmyn ir atgal tarp visų savo įrenginių
- ar tai būtų planšetas, ar telefonas, ar laikrodis, ar kompas. Aš tikiu kad tu labai norėdamas rasi
vienoj vietoj vieną sprendimą, kitoj kitą, bet ir toliau galvoju, kad bent jau šiuo metu tu vienos
bendros visumos patogiai ir lengvai nepadarysi, ypač jei pas tave dar ir skirtingų gamintojų irenginiai.

> https://www.gihosoft.com/hot-topics/things-you-can-do-with-samsung-sidesync.html
>
> https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00066369/
>
> https://messages.google.com/web/authentication

Čia iš esmės Samsung sprendimas. Visu pirma neturėsiu to ką turiu dabar - sąveikavimo tarp VISŲ savo
įrenginių, o ne tik tarp konkrečių. Bandžiau neseniai googlėje family sharing'ą pasileisti. Gavau
didelę špygą, nes, matai, naudoju gsuite sąskaitas.

> Ir jie taip įklimpsta į tą patogų santykiavimą, jog net nepastebi, jog kol pas Apple paskutinius
> kelis metus vyko stagnacija, kiti sparčiai progresavo ir beveik visos "unikalios" apple funkcijos
> jau yra pas kitus ir net dar daugiau, ko negalima pasakyti apie iOS.

O šiaip kam man kažką reikia pastebėti? Tiesiog aš jau TAI turiu, patogiai naudojuosi ir tikrai
nematau reikalo kažkur kitur žiūrėti, jei/kol viskas mane tenkina. Aš neneigiu, kad dalinai kažką
gali pasidaryti ir kitur, bet ir toliau galvoju, kad visos bendros VISŲ savo įrenginių patogaus
sąveikavimo ekosistemos kitur nepasidarysi. Aišku galima knistis, ieškoti, kažką viską bendrai
apjungiančio konstruoti bet šiaip tai nafig, jei tai sau gali leisti, nenori gaišti papildomo laiko
su aiškinimaisis, bandymais ir eksperimentavimais.

--
Sent from my home system