Tema: Re: Protingas planšetės pasirinkimas
Autorius: Aladdin
Data: 2019-08-21 09:56:46
Aš gi ir nesakau, kad pats Android netinkamas planšetams, sakiau tik kad nemažai developerių tiesiog
pamiršta, kad egzistuoja toks dalykas kaip Android tablet'ai ir jiems apps'ų paprasčiausiai
nepritaiko, todėl tai pakankamai griauna visa darbo su Android sistema experience'ą. Tai yra viešai
žinomas reikalas, visur apie tai šnekama, nemanau kad čia mes naujo kažką prišnekėsim. Jei Android
tabletas tenkina visus poreikius, aš tik džiaugiuosi, tiesiog norėjau pasakyti, kad ne viskas taip
gražu ir tikrai matau, kad ne man vienam. Kaip ir tikrai daug girdžiu iš tų pačių android savininkų
- telefonui android'as, planšetas tik iPad. Bet dar sykį pasikartosiu, džiaugiuosi už visus, kam
Android + planšeto kombinacija tinkamas reikalas.

--
Sent from my home system