Tema: Re: Protingas planšetės pasirinkimas
Autorius: Aladdin
Data: 2019-08-22 09:32:39
Keista, kad su apps'ais tokia patirtis. Aš irgi turiu android įrenginių, ne tik apple, tai mano
patirtis ta, kad jei imti tuos pačius apps'us ką naudoju abiejose sistemose, iOS variantai daug
labiau išdirbti atrodo, gal aišku įpratimas, įpratimas prie interfeiso ir t.t.

Nors šiaip tai bendra tiesa yra tokia, kad jei jau su kažkuo esi ir tas tinka ir patinka, visados
jis atrodys geriausias ir mieliausias ir į priešingą stovyklą nuėjus visados diskomfortas bus.
Pripratus prie Android kiekvieno varžtelio sukiojimo perėjimas į iOS tikrai labai nemažai galvos
skausmo kels ir erzins:)

--
Sent from my home system