Tema: Re: Protingas planšetės pasirinkimas
Autorius: Aladdin
Data: 2019-08-21 10:15:47
On 2019-08-21 01:24, Bronco wrote:
> Kadangi tu pats esi iOS ir iPAd fanas, todėl tu pastebi optimizavimo problemas tik kai kažkoks
> gamintojas savo appso neoptimizavo Android tabletams, bet priešingos situacijos tu nepastebi.

Nesu aš toks jau mirtinas iOS fanas, tikrai galiu privardinti daug man nepatinkančių dalykų. Tiesiog
kai jau esi pilnai Apple ekosistemoje, tai pakankamai patogu, džiugina, na o jei ir būtų noras kažką
pakeisti - tai yra labai nelengva, nes analogų nelabai šiai ekosistemai ir yra.

> Aš kažkurį laiką po android tabletų naudojau žmonos iPad'ą, tai jomajo, man po Androido jis tiesiog
> erzino ir taip pat pastoviai rasdavau appsų, kurie Android tablete atrodo normaliai, o iOS'e tai
> ištemptos telefoninių appsų versijos. T.y. ši problema veikia į abi puses.

Tai aš ir nesakau, kad iOS'e visi apps'ai pritaikyti planšetui. Pvz. mano naudojamo trafi iki šiol
nėra, dėl ko labai nervas ima:) Tiesiog faktas yra tas, bent jau man taip atrodo (o ir ne tik man),
kad bent vizualia prasme iOS apps'ai yra daug labiau išdirbti, kaip ir su populiariausiais apps'ais
nelabai kažkokių tai problemų ir turiu. Neseniai žiūrėjau kažkokį tai review, tai žmogus skundėsi,
kad net Google Photos tabletui nebuvo pritaikytos. Reiks pažiūrėti kaip yra dabar.

O beje, kas tave iPad'e erzindavo? Apps'ų trūkumas ar kažkas kitko?

> Taip pat nepamiršk, jog iOS ir Android aplinkose kartais būna visai kiti populiarūs appsai, o tu po
> iOS visada ieškai tokio pat pavadinimo appso Androidui, o jis gali būti visai ne geriausias
> variantas tos užduoties atlikimui ir egzistuoja žymiai geresnis kitas Android appsas.
>
> Laikinas sprendimas, kol pats FB nesiteiks sukurti appso Android tabletams:
>
> https://www.socmedsean.com/facebook-tip-changing-from-mobile-to-desktop-view-on-your-ipad-or-tablet/

Na mane labiausia FB pribaigė:( iOS'e viskas gražu, su android kažkoks gaidynas:( Na ir šiaip,
ilgiau pasėdėjus su iOS, tie patys apps'ai ant Android na kažkaip ne taip atrodo, kažko jiems
vizualiai trūksta ir t.t. Bet čia nuleiskim atvejui, kad aš esu pripratęs prie iOS interfeiso.

Slashgear šių metų žodžiai:

Android tablets are pretty dead and it will only take a miracle for them to reemerge. The few that
remain are mostly focused on the budget entertainment market that is fueled not by device sales but
by subscriptions and services. If any OEM, like Samsung or Huawei, wants to continue making Android
tablets, they’re pretty much on their own. Because as far as Google is concerned, Chrome OS is the
future of tablets.

O tai tiesiogiai atsilieps/atsiliepia ir patiems apps'ams.

--
Sent from my home system