Tema: Re: Protingas planšetės pasirinkimas
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-21 19:53:28
On 2019-08-21 15:33, Aladdin wrote:
> Na kaip pavyzdys. Prieini prie mac laptopo su apple laikrodžiu, atlenki
> ekraną, jis automatiškai naudodamas laikrodų atsirakina,

Ir kas čia naujo ir unikalaus, jog tai būtų išimtinai Apple privalumas?
Net Windows 7 tai galima buvo realizuoti prieš šimtą metų:

https://www.youtube.com/watch?v=GQ7ys1Ct3HQ

O windows 10 tai net jokio priedo instaliuoti nereikia, viskas
integruota į OS:

https://www.cnet.com/how-to/windows-10-dynamic-lock-bluetooth-range/

> pradedi kokį
> puslapį browsinti mac'e, pasiimi ipad'ą, pratęsi sesiją.

Aš dabar galvoju ar įmanoma atrasti kokią nors OS, kurioje tuo nebūtų
galima naudotis :) Bet kuris modernus browseris puikiai moka
sinchronizuoti sesijas ir tabus.

https://www.gihosoft.com/hot-topics/things-you-can-do-with-samsung-sidesync.html

https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00066369/

https://messages.google.com/web/authentication

> Na bendrai paėmus - visa apple technika apsijungia į vieną
> visumą ir labai tampriai ir patogiai santykiauja:) Čia vienas iš major
> dalykų, kuo jiems eina įklimpusius į ją vartotojus prie savęs prisirišti:)

Ir jie taip įklimpsta į tą patogų santykiavimą, jog net nepastebi, jog
kol pas Apple paskutinius kelis metus vyko stagnacija, kiti sparčiai
progresavo ir beveik visos "unikalios" apple funkcijos jau yra pas kitus
ir net dar daugiau, ko negalima pasakyti apie iOS.