Tema: Re: Protingas planšetės pasirinkimas
Autorius: Aladdin
Data: 2019-08-21 15:32:03
Na kaip pavyzdys. Prieini prie mac laptopo su apple laikrodžiu, atlenki ekraną, jis automatiškai
naudodamas laikrodų atsirakina, pradedi kokį puslapį browsinti mac'e, pasiimi ipad'ą, pratęsi
sesiją. Skambina tau kažkas į telefoną kitame kambaryje, skambutis persimeta į mac'ą, iš mac siunti
sms, jis išeina per telefoną, icloud family sharing ir t.t. ir panašiai. Na bendrai paėmus - visa
apple technika apsijungia į vieną visumą ir labai tampriai ir patogiai santykiauja:) Čia vienas iš
major dalykų, kuo jiems eina įklimpusius į ją vartotojus prie savęs prisirišti:)

--
Sent from my home system