Tema: Re: Dėl iOS apdeitinimo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-22 16:56:40
Matai, kai tau ar kokiam Aloyzui kažkas atrodo, tai iš esmės man dzin.
Kai tai pradeda rodytis gamintojui - tai nx tokį gamintoją, ypač kol yra alternatyvų.
Kai už daiktą sumokami pinigai jis patampa mano, jei nėra nurodoma pirkimo momentu kitaip, tarkim, kad tai bus nuoma.
Taip, programinė įranga ir kitoks virtualus turtas (filmai, muzika, etc.) yra truputį kitoks daiktas nei taburetė, bet kaip ir sakiau, jei aš jį nusipirkau, tai aš ir jaučiuosi jo šeimininkas ir leidžiu sau daryt ką tik noriu - trint, modifikuot ir visaip kitaip tyčiotis. Gamintojai, kurie tam priešinasi statydami kai kuriais požiūriais neperžengiamus (pvz., Apple) ar sunkiau apeinamus (pvz., Samsung mobilūs devaisai) barjerus, iš mano pusės laikomi nevertais dėmesio.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/