Tema: Re: Dėl iOS apdeitinimo
Autorius: Aladdin
Data: 2016-11-22 09:59:56
Nu kodėl kvailystė? Yra visokių privalumų:)

1. Užkertama apps'ų vagysčių galimybė.
2. Saugumo skylių mažėja
3. Įrenginiai nuolatos po truputį lėtėja, kas vartotoją skatina po kiek laiko galvoti apie naują
pirkinį:)

Nebūtų tokios prievartos - įtariu naujų iOS versijų adoptinimo procentai būtų visai kitokie ir Timas
neturėtų kuo per prezentaciją pasigirti, kaip ir kristų gal kažkiek pardavimai:)